Kunlik_statistika

03.07.2023

663

     my.maktab.uz elektron platformasi orqali kelib tushgan arizalar bo'yicha ko'rsatkichlar (2023-yilning 3-iyuli, 19:00 ga qadar)

     1-sinf qabuliga biriktirilgan mikro-hudud bo'yicha jami kelib tushgan arizalar soni - 65 mingga yaqin.

     Jumladan,
     Oflayn tarzda:

     kelib tushgan arizalar soni - 22 mingga yaqin;
     fuqarolarga tahrirlash uchun qaytarilgan arizalar soni - 6 ta;
     maktab tomonidan qabul qilingan arizalar soni - 15 mingga yaqin.

     Onlayn tarzda:

     qabul qilingan arizalar soni - 43 mingga yaqin;
     ko'rib chiqilayotgan arizalar soni - 2 mingga yaqin;
     maktabga yuborilgan arizalar soni - 22 mingdan ortiq;
     fuqarolarga tahrirlash uchun qaytarilgan arizalar soni - 7 mingdan ortiq;
     maktab tomonidan qabul qilingan arizalar soni - 9 mingga yaqin.

     Qabul jarayonlari bo'yicha qo'shimcha ma'lumotlarni @mymaktab_uz telegram kanali yoki 71 203-07-04 telefon raqami orqali olish mumkin.
 

my.maktab.uz elektron platformasi orqali kelib tushgan arizalar bo'yicha ko'rsatkichlar (2023-yilning 3-iyuli, 19:00 ga qadar)

     1-sinf qabuliga biriktirilgan mikro-hudud bo'yicha jami kelib tushgan arizalar soni - 65 mingga yaqin.

     Jumladan,
     Oflayn tarzda:

     kelib tushgan arizalar soni - 22 mingga yaqin;
     fuqarolarga tahrirlash uchun qaytarilgan arizalar soni - 6 ta;
     maktab tomonidan qabul qilingan arizalar soni - 15 mingga yaqin.

     Onlayn tarzda:

     qabul qilingan arizalar soni - 43 mingga yaqin;
     ko'rib chiqilayotgan arizalar soni - 2 mingga yaqin;
     maktabga yuborilgan arizalar soni - 22 mingdan ortiq;
     fuqarolarga tahrirlash uchun qaytarilgan arizalar soni - 7 mingdan ortiq;
     maktab tomonidan qabul qilingan arizalar soni - 9 mingga yaqin.

     Qabul jarayonlari bo'yicha qo'shimcha ma'lumotlarni @mymaktab_uz telegram kanali yoki 71 203-07-04 telefon raqami orqali olish mumkin.
 

">

Biz bilan bog'laning

Takliflaringizni, shikoyatlaringizni yoki fikringizni ushbu shaklda yuborishingiz mumkin